f-KRÉTA bemutatása

Az f-KRÉTA felnőttképzés-menedzsment rendszer 2021. első negyedévétől elérhető a felhasználók számára. Ha érdeklődik az alkalmazás iránt, kérdéseivel kapcsolatban rendelkezésére állunk a felnottkepzes@ekreta.hu email címen.


Az alábbiakban ismerje meg az alkalmazás funkcionalitását!


5 ok az f-KRÉTA mellett

Mit tud az f-KRÉTA light?

Azoknak a felnőttképzőknek ajánljuk, akik résztvevői- és képzési-adatkezelési, nyilvántartási, adatszolgáltatási, és a felnőttképzési jogviszony létesítésével kapcsolatos szerződéskezelési, tájékoztatási tevékenységeikre keresnek hatékony informatikai megoldást.

Képzési adatkezelés és adatszolgáltatás

  • Felnőttképzési és statisztikai adatszolgáltatás interfészen keresztül a FAR-ba;
  • Képzésben résztvevők, és személyes adataik jogszabályoknak megfelelő nyilvántartása;
  • Képzési programok nyilvántartása;
  • A képzések és a képzésekről szolgáltatandó adatok nyilvántartása;
  • Integrálhatóság belső nyilvántartásokkal, informatikai rendszerekkel a felnőttképzési adatszolgáltatás megkönnyítése érdekében (egyedi igények alapján, egyedi fejlesztéssel);
  • Átlátható, szűrhető, kereshető listák;
  • Egyedi igények alapján testre szabható lekérdezések, statisztikák;

Képzési dokumentum és szerződéskezelés

  • Felnőttképzési szerződés sablonok elkésztése, karbantartása;
  • Képzésszervezéshez kapcsolódó alapdokumentumok sablonjainak kezelése - pl. képzési tájékoztató, nyilatkozat adatszolgáltatási kötelezettség teljesítéséről;
  • Felnőttképzési szerződés létrehozása, megkötése, generálása;
5 ok az f-KRÉTA mellett

Mit tud az f-KRÉTA pro?

Azoknak a felnőttképzőknek ajánljuk, akiknek fontos, hogy képzésszervezési, képzési adminisztrációs tevékenységük egységes keretek között és hatékonyan valósuljon meg, és képzéseik száma, összetettsége indokolja képzési folyamatiak informatikai környezetben történő megvalósítását.

Az f-KRÉTA pro magába foglalja az f-KÉRTA light funkcionalitását, továbbá az alábbi funkciókat:

Bővített funkcionalitású dokumentum és szerződés kezelés

  • Képzési programok, képzési tematikák kezelése;
  • Teljes körű szerződés kezelés – vevői, szállítói, szolgáltatói, oktatói szerződések;
  • Összetett, a képzés programra, képzési tematikára épülő dokumentumok kezelése: órarendek, ütemtervek, különböző típusú haladási naplók;

Elektronikus képzésszervezés

  • Elektronikus napló és hiányzáskezelés;
  • Elektronikus ellenőrzőlisták, és beépített üzenetküldés;
  • Oktatói teljesítések nyilvántartása, igazolása;
  • Képzési feltételek (tárgyi, terem, eszköz) nyilvántartása;
  • Képzési díj és egyéb képzésekhez kapcsolódó befizetések kezelése;

Marketing és üzleti folyamattámogatás

  • Online jelentkezések kezelése;
  • Felnőttképzés specifikus CRM alapfunkciók;
  • Képzési információk közzététele a honlapon;
  • Képzési programok nyilvánosságának biztosítása a honlapon keresztül;xxx